سلام سلام صد تا سلام:)

تازگیا خیلی دوست دارم تنوع بدم به کارام مثلا عکس پروفایلمو عوض کنم.البته نه در اینجا بلکه در تلگرام :)ولی خب دست گذاشتم روی دلم تا هم درسم تموم بشه هم وقت و زمان شادی برسه عکسای انرژیک بگذارم.( یه جور سرگرمی )

یا مثلا یه عالمه تفریح دیگه ولی متاسفانه وقتش نیست مثل سفر و کلاسای تفریحی و یاد گرفتن چد مدل هنر دستی.

دلم می خواد برم بیرون برم خرید نه چیزای بزرگ بزرگ بلکه یه چیز ریز میز و کوچیک هم باعث دلخوشیم میشه.

وای که من چقدر عاشق لوازم التحریر هستم. تازگیا به خاطر خرید وسایلم بهشون زیاد سر زدم و عشق دوران کودکی ام زنده شد. این که برم و یه عالمه به این وسیله های بامزه مثل مداد پاک کن مداد رنگی کلاسور و  دفترای قشنگ قشنگ نگاه کنم و از نگاه کردنشون سیراب بشم.

یه مدتی هم هست که مشغول خریدن پاک کن فانتزی هستم.

یادمه دو سال پیش بود یک نفر توی نت  از پاک کن های فانتزی اش عکس گذاشته بود. اون زمان من اصن با این پاک کن ها بیگانه بودم! و در مود خریدشون هم نبودم. ولی اولین بار به اسم نوه ی خانواده خریدم که میاد خونه باهاشون بازی کنه. آقا این بچه از اینا خوششون اومد برداشت بردشون خونشون! منم رفتم یکی دیگه برای خودم خریدم به اضافه یه مدل جدید دیگه. و تازگیا هم یه مدل سومی هم اضافه شده.

اگر وقت بشه عکساشونو میزارم جالبن.

یه مدلشون چند تا وسیله ی بولینگ و چیزای متنوع دیگه بود. یه مدل بادکنک ماهی و پنگوئن و یادم نیست چی بود دیگه و این دفعه ایی هم  لوبیا سبز و بادام زمینی و بادمجون و یه برش هندونه:)